کارت پی وی سی pvc

مرکز تخصصی کارت پی وی سی pvc

کارت پی وی سی pvc

مرکز تخصصی کارت پی وی سی pvc

چگونگی چاپ کارت حضور و غیاب



 چگونگی چاپ کارت حضور و غیاب 


امروزه چاپ کارت حضور و غیاب در بیشتر شرکت ها و مؤسسات انجام می گیرد. این مجموعه ها برای نظارت و کنتل تردد کارمندان خود و همچنین بررسی حضور و غیاب آنها اقدام به چاپ کارت می نمایند. طی این نوشتار قصد داریم به معرفی کارت های حضور و غیاب و بررسی عملکرد آن ها بپردازیم. در صورتی که قصد دارید از این نوع کارت برای سازمان یا شرکت خود استفاده نمایید بهتر است تا انتهای این نوشتار با ما در کارت پرداز همراه باشید. ابتدا به تعریف مختصری از کارت حضور و غیاب که در ذیل آورده ایم دقت نمایید.



 کارت حضور و غیاب  

کارت حضور و غیاب از انواع کارت های پی وی سی می باشد که در موسسات و سازمان ها جهت مدیریت منابع انسانی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می توان کارت های حضور و غیاب را به عنوان ابزاری جهت کنترل تردد کارکنان یک مرکز معرفی نمود.

 با استفاده از این نوع کارت ها می توان اقداماتی از جمله ثبت ساعت ورود و خروج کارکنان و کارمندان را انجام داد.


 نحوه چاپ کارت حضور و غیاب 


معمولا چاپ کارت حضور و غیاب از جنس پی وی سی انجام می گیرد، زیرا این جنس از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار می باشد. لذا به دلیل استفاده به صورت روزانه و طولانی مدت، بسیار در معرض آسیب دیدگی هستند و می بایست مقاومت آنها را افزایش داد. 

چاپ کارت پی وی سی حضور و غیاب می تواند همراه با شخصی سازی انجام شود، همچنین می توان اطلاعات مربوط به پرسنل را روی آنها درج کرده و کارت ها را رمز گذاری نمود.

شرکت کارتکو مفتخر است تا بعنوان یکی از تأمین کنندگان کارت های پی وی سی بهترین خدمات خود را در زمینه چاپ کارت حضور وغیاب به مشتریان محترم ارائه نمایند.


 عملکرد کارت حضور و غیاب   


جهت استفاده از کارت های حضور و غیاب می بایست از یک دستگاه کنترل تردد در سازمان استفاده نمود. عملکرد این کارت ها بدین صورت می باشد که پس از تماس کارت با دستگاه کنترل تردد در هر ساعتی، ساعت مربوطه در یک پایگاه داده ذخیره می گردد.

ساعت مذبور نمایانگر ساعت ورود و یا خروج کارمند می باشد که در سیستم ثبت می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.